29 November 2011

Di Rumah Pensyarah !

ok percaya atau tidak ini memang aneh . sebab jumpa pensyarah ni . bukan . maksud aku dy ajar tutorial kelas aku . kelas fizik . nama dia Hanif Ramli . dengar kata dia ni garang orangnya . ok aku pon seram sejuk sebelum dy masuk . haha . tak memasal kan ? ok ni first time kot dia masuk . sbb last week kan cuti . lepas tu dia pulak tak ada . eh semua senyap ?. haha . maklumlah dengar khabar angin kata yang dia ni garang . tu yang semua takut . masa dalam kelas tu . aishh . macam-macam peraturan lah . haha . ok ikut jek . then bila nak habis kelas jek tiba-tiba dia ajak datang rumah dia . satu kelas ! pelik ! katanya nak buat bbq lah . nak masak itu lah masak inilah . tapi time bbq tu tak jadi sebab nak kena beli ayam and peram dulu . tapi dia pulak tak da esok . tu yang dia tempah makanan kat cafe uncle sam . ok suruh datang . aku macam tak percaya jek dia ni . haha . yelah sebab tanya kelas lain tak da pulak dia buat mcam tu kan ajak datang rumah bagai . huh . datang jek lah . eh betullah . haha . ingatkan main-main . dia tu dah lah pelik . pandang budak laki macam nak cium . haha . lagi-lagi si shah . aishh . dah kene peluk bagai . haha . ok time makan . oh dia belanja makan nasi goreng paprik . huhu . baiknya . tak garang pon . seronok lah . haha . bergembira jek . ceeh . lepas tu solat maghrib berjemaah di rumah dia . huhu . lepas tu lepak-lepak kat ruang tamu . ceh . main facebook pula dia . siap nak masuk group kelas kitaorang . eh sibuk jek . lepas tu nak add kami pula . -.-' ..ok aku balik bilik pukul 8 . eh sementara tu aku tengok cerita TENTANG DHIA . haha . bestnya . ada tv .-.-' . ok jeles . dah lah balik pukul 8 . huhu .

dibawah ini gamabar-gambar kami sewaktu bersama .. ceehh .. haha ! -.-'





2 comments: