07 November 2011

Melaka !

Actually ni cerita lama . cerita sebelum final exam aku . baru teringat nak share. kih3. Masa ni minggu stdy week,family aku datang hari sabtu,then dyorang ckp nk p melaka. Aku pon jeles lah dengar. Mana tak nya ,kalau asek duk terperuk kat bilik stdy jek . Aku pon cakap dengan mak aku yang aku nk ikut. Lepas makan2 aku pon p lah bersiap-siap.hehee. Tau tak , aku outing secara haram ! huehuehue. Aku malas lah nak scan . sebab aku kompom . mesti balik malam . kalau balik malam nnti aku kene blok lah pulak . Then aku keluar tanpa muka bersalah depan pak guard tu . Fuuhh..nasib baik dy tak perasan. HAHA ! Yeahh! akhirnya keluar lah dari 'penjara' ! penjara ke ? tak lah penjara sangat . tapi terseksa lah jugak batin aku . HAHA .puihh! emm sampai jek melaka ,terus berhenti kat melaka parade . Tak de ape lah sangat kat situ . P singgah kat mall . Aku p beli sweater jek kat Parkson tu . Ada sale kan masa tu . hehe . Then lepas tu p kat menara Taming Sari. Naik bende alah tu lah . Biasa jek . HAHA . Pakai teropong tu buat aku pening .Lepas tu aku naik lah beca. Beca lagi .Bosan lah. Nak buat mcm mana. dah tak de bende nk buat kan. Pusing lah kat area2 tu.huehuehue.Sebenarnya nk cakap pasal bende nih. Ada awek ni duduk sebelah aku masa naik menara taming sari tu. Then dy tibe2 tegur . "holiday ke ?" .. aku pon ye kan jek lah . Mls nak layan . Yelah tgh syok tgk pemandangan kot. Then lepas tu,masa nak turun dy mintak no phone aku . Aku dengan dungunya pon bagi. Then dy asek miskol aku. Aku tak layan. Sebab tak de kredit .HAHA! nasib baik. Then dy siap text ckp kenapa tak reply. Aku buat tak tau jek . Lepas tu dy kacau aku guna no. lain . Aku tak layan jugak. HAHA . Nampak tak aku belagak. lolxD. k dah. malas nk cakap pasal tu. Then aku balik asrama pukul 10 malam. Sebelum tu aku singgah p makan . yeahh!! Aku masuk asrama then abg aku ckp kat pak guard nak hantar 'barang' . HAHA . nasib baik lepas. Barangnya aku lah tu . ok dah . cukup . banyak taip ni .

 

No comments:

Post a Comment