04 November 2011

Peperiksaan Semester Program Matrikulasi



Shhhhtttttt!! Peperiksaan sedang dijalankan. SILA SENYAP ! haha . aku start exam final semester 1 on 28 oktober sampai 3 november . Agak penat lah jugak sebab kene stay up malamII sampai 2 3 pagi . Biasalah,baru student namanya kan .First exam is maths . Aku suka gile kat maths ni. Tapi kadangII tu kalau jawab asek tak dapat jawapan jek,naik geram aku ! haishh. Followed by fizik,biology,and lastly kimia.emmm..so far ok lah kot aku jawab . Ada jugak lopongII yang tak sempat nak jawab . hehe. tapi apeII pon aku rasa aku dah buat the best . Doa dah,usaha dah,lepas ni tinggal tawakal . Hope dapat 4flat .Amin.*doa biar mintak lebih* keh3 . Ni ha , aku nak bagi tau , masa last exam kimia tu , masa tengah tulis jawapan boleh pulak aku terlelap. haha . ni lah akibat stay up malam sangat . ok dah . tu jek. bye . lolxD

Mengantuknya study

No comments:

Post a Comment