23 November 2011

Sengkek !

Ok baru jek masuk matriks untuk semester II . biasalah . elaun belum masuk lagi . tapi baki elaun sem lepas aku stil ada dalam RM70 and plus-plus . kononnya seminggu ni nak pakai duit mak yang mak bagi RM50 . eh tak3 . mula-mula mak bagi seratus setengah . tapi aku yang tak nak sebab banyak sangat . takut hilang kan . tu yang aku suruh bank in jek . ok dalam tangan aku sekarang ada rm50 . makan makan makan dan mencekik . duitnya tiba-tiba dah nak abis dan akhirnya .... ok dah habis . aku tak tau nak makan apa . hari tu dah pergi ATM machine kat depan tu . tapi...OUT OF SERVICE pulak !!! sabar je la . maybe esok dah ok lah . esok nya pulak . pergi lagi . tanya pak guard . pak guard kata OUT OF SERVICE lah dik . adoyai !! mampus . ok aku pinjam duit kawan . dah habis . pinjam lagi . haha . nak call mak tapi mcm lah mak boleh tolong sbb kompom mak tak datang sini . hmmm . ok lepas tu aku tak tau nak buat apa just pinjam dan pinjam. ah nanti aku bayar lah . huehue . nasib baik lah minggu tu boleh balik . hmmm .. sabar je lah . pengarah kata elaun keluar lepas dapat result . result pulak keluar 5hb nov nnti . ahh takutnya . ok back to duit . duit ? ok aku tak de duit . tu jek . dan aku hanya ada biskut dibilik . kemudian aku tak kenyang . ok nak pergi cafe .*ceehh dah lah tak de duit . boleh lagi makan sedap-sedap kat cafe*. haha . ok lah . lapar . bye . ='( ...

No comments:

Post a Comment