09 November 2011

Gunung Ledang !

7 November 2011-family plan pergi gunung ledang . yeahhh ! walaupon dah pergi banyak kali . tapi tetap tak bosan . hehe . Macam biasalah,pagi kemas rumah,then masak. Tengahari dalam pukul 1 tu dah gerak pergi gunung. Dekat je . satu jam dah sampai . huehue. Kat sana buat ikan bakar . HAHA . uihhh . sejuk sey air . tapi kali ni best giler ah . semua adik beradik aku ada . Main kejar-II dalam air,sampai aku jatuh kene batu . Berdarah kaki aku .. T_T . Then aku main lagi . Main lompat-II kat atas batu yang kat dalam air . Then kaki aku pulak merekah . Alahai sensitif lah kulit I ni .. ^.^ .haha puihh ! Mandi dan mandi. Terjun dan terjun. Ahhhh .. Segar nya . haha . mandi sampai pukul 5.30 kot . Cukup lah tu . abes dah kecut satu badan . Menggigil naik . hehe . Balik singgah pasar malam . Haish lapar pulak perut ni . kih3 .. Then balik terus rumah . Sampai rumah main jutaria dengan anak-II sedara . huhu . sampai pukul 2 pagi . then baru tdur . dah lah ..nak makan ni . BYE ! ^.^

1 comment:

  1. gunung ledg mmg best pown .. byk kli pegi pown xkn muak .

    ReplyDelete