23 November 2011

Bola ! Malaysia vs Indonesia !

tengok bola dekat matriks jek . dah lah tv kecik ! gambar tak clear bersemut-semut ! ahhh . awal-awal dah bebel kan . haha . semangat untuk menyokong Malaysia . mula-mula turun kat blok aku . tapi tv pulak tak hidup . aishh dah dekat 8.30 ni . makan lah dulu . kih3 . makan laju-laju semata-mata nk tgk bola . then pergi kat blok sebelah . eh alamak tiket dah habis. ramai lah pulak . aku selit-selit jek . haha . tak dulik .nk tgk bola . tepi tepi tepi !! -.-' .. fuhh .. first2 indon dah gol kan satu . grrr~ menyumpah seranah aku kat belakang cakap indon main pawang . lalalla . then malaysia pulak gol . perhhh .. menjerit siot . aku pon jerit sekuat hati . huehuehue. then ada sedikit kekecewaan lah bilagol kedua malaysia dikatakan outside . haish . indon pon sama jugak . gol yg kedua dikatakan outside . fuh ! nasib baik . haha . then main punya main tak gol-gol jugak . sampai bagi masa tambahan pon tak gol . akhir sekali bagi penalti . tengah-tengah nak penalti tiba-tiba tv tu pulak mati . tup ! semua senyap . tiba-tiba bertempik suara berlari mcam gajah pergi cafe ! haha . aku pon sama . lalala . ok pendekkan cerita . Malaysia menang !!!! yeahhhhh !!! aku punya jerit . macam nak tanggal tekak . budak-budak semua ketuk-ketuk meja. tak cukup dengan tu . aku pon menjerit naik atas meja cafe . lalala . mcm aku sorang jek lebih-lebih . -.-' .. ah tak peduli . yang penting MALAYSIA MENANG !! haha. memang terbaik lah .  ok dah . cerita bola dah habis . pukul 11 lebih dah . balik bilik tidur . esok kuliah . walaupon hari selasa tu cuti sempena sultan johor . aku terpaksa kene ganti kuliah . haishh .. -.-'' .

GO HARIMAU MALAYA !!!

No comments:

Post a Comment