15 December 2011

Result Result Result !!

OK result keluar dah lama . Tapi hari ni baru sempat nak post kat blog. Result keluar bila yek . emm hari isnin 5hb 12 2011 . Oh tak . tu masa pengarah ambik . dapat nya hari selasa 6hb . agak gementar disitu . aku tak boleh duduk diam dalam dewan kuliah asek fikir result yang tah berapa aku dpt tu . haihh . ok lah . pendekkan cerita . aku amek result pukul 5 eh tak pukul 4 lebih . Naik bangunan admin dgn lemah longlai . haha . hmmm lalu sana jek ade yang jerit . lalu sini pon ada yang jerit . agak result tu berpuaka ke ? o.O .. haha .. ok lah aku nk bagi tahu result aku ni tak berapa bagus . tak sehebat yang lain . aku just dapat 3.39 jek . haihh .. ok aku taip ni aku menangis . result tu sangat sikit . aku bukan tak bersyukur . tapi itu teruk . aku ni .. e teruk lah .memang teruk . main jek . sedih nya !!!! rasa macam . haihh ..tak tau nk kata apa kat diri aku ni . bukan susah mana pon .  Walaupon aku tau ada yang lagi sikit dari aku . tapi ... dah lah . sedih ni . bye ..

No comments:

Post a Comment