30 April 2011

Pening !!!

I dont know what to say . Its about my future lorh .. actually aku pon tak tahu nak pilih bidang apa lepas SPM ni . By the way , aku dah check untuk kemasukan matrikulasi , and Praise be to Allah aku dapat masuk untuk setahun dekat Johor . Actually i never expect dapat Matrix ni because aku tak kemas kini pon untuk fasa kedua . HAHA ! tapi rezeki kan . hehe . Keputusan aku yang buat ! huh . sama ada nak tunggu untuk UPU punya tawaran atau aku masuk matrikulasi ja . Sebab aku dapat tahu kalau sesiapa yang masuk matrix dengan dukacita dan segala hormatnya mana-mana permohonan akan terbatal kecuali kalau ada moho JPA or MARA or whatever la . And aku of course la akan batal . ye la kan . Im not qualified to apply JPA or MARA tu . HEHE . Tapi ada satu kolej ni aku lupa lah nama kolej apa, dy ada tawarkan untuk bidang farmasi or pergigian . Tapi... nama kolej ni macam tak terkenal . Tak nak aku . HAHA ! ye lah kan . Nanti manalah tau aku dapat tahu U ni tak diiktiraf . Tak pasal pasal nak sambung belajar lagi tak dapat pulak . Haish . kan bagus kalau arwah abang ipar aku ada . At least boleh mintak pandangan dy en . Nak buat macam mana dy pergi dulu sahut seruan Allah . Lepas tu ditambah lagi dengan PLKN yang tah ape-ape tu . ERGHH ! I don't care lah kalau aku dapat PLKN . Tp ni panggil aku masa panggilan ketiga . Bulan 10 nanti . Macam mana aku nak sambung belajar ? Bangang ! Oh Allah . Show me the way to choose what the best for my future .. amin


2 comments:

  1. kawan aku selalu ckp.. Allah x pernah silap dlm percaturanNya..

    ReplyDelete
  2. yeke ? maknanya lepas ni apa2 pon keputusan adalah yg terbaik .. i'll try .. :)

    ReplyDelete