15 April 2011

Masa sekolah...

cip cip cip...(bunyi burung laa..nak kasik sound effect sikit =.=') HAHA !! eh3 .. dah lamalah aku tak pakai uniform biru nak ke sekolah .. pakai kasut hitam.. seluar biru gelap ..sematkan dengan kemas tali leher .. wah !! bergaya .. lalalaaa .. aku lah PENGAWAS yang "rajin"... eh betul ape.. rajin maa .. (tak tahu nak jawatan jek !! yela .. jawatan tu senang nanti nak masuk IPTA ) HAHAH !! rindu giler nak pegi sekolah !!! kat sekolah masa form4 aku baru aktif.. masuk pertandingan tu lah ini lah..SERONOK~~ dapat pegi sekolah lain show off "market" kat AWEK .. HAHAHA !! emm aku rindu masa sekolah time jumpa member2 jumpa cikgu2 .. tapi tak suka belajar .. HAHAH !! biasalah .. semua budak pon macam tu .. yang paling aku suka time KAMI TAK MATANG !! huhu .. kitoranglah batch pertama yang tak matang paling kecoh paling banyak buat hal .. dah lah duduk dalam kelas pertama .. selalu cikgu marah.. bandingkan dengan kelas kedua ketiga .. erk ! menyampah jek budak kelas lain tu .. HAHA !! dah lah masa belajar main2.. periksa pon hampeh ! HAHA !! time sekolah la paling seronok aku rasa .. tak bosan pon pergi sekolah .. sbb tu kedatangan aku 100% .. HAHA !! bukan nak bangga .. tp KENYATAAN .. =P ..haish .. kenangan oh kenangan ... hehe .. kenangan ni paling best I ever had .. :D .. iaitu kenakan cikgu .. haha .. paling best dgn CIKGU ZOHARI .. dy ni mcm bapak laa .. haha ..tak marah pon .. kitorang suka kacau dy .. main2 dengan dy .. dy tak kisah pon ... manja GILER !! boleh main cubit2 .. pukul manja .. HAHA !! sumpah GEDIK !! dy ajo SIVIK jek .. tp kelulusan dy MATHS .. huhu .. time sivik ni .. emm .. org ckp ape .. tak penting pon .. haha .. tak masuk exam .. dan disebabkan itulah .. aku boleh main lukis2 ... berjalan2 keliling kelas kutip hutang .. tp time ni kitorang kadang2 tak membazir macam tu saja .. kitorang gunakan untuk SIAPKAN kerja ADDMATHS .. HAHA !! apa lagi .. pinjam buku sana buku dy buku aku .. HAHA !! nasib baik ada time sivik .. kalau tak kena tarik telinga la jawabnya .. lepas tu time tuisyen petang2 pukul 3 selalu datang lambat .. alasan tertidurlah .. tak da motorlah .. hujan lah .. pergi bank keluarkan biasiswalah .. HAHA !!lepas tuisyen jek aku kene lepak kat klinik .. bukan lepak .. aku kena siapkan majalah sekolah ... =( ..penat jugak .. lagi2 bila jadi KETUA EDITOR ... =P .. ...... then bila time rehat .. semua dah risau .. bila nak keluar .. bila ckgu lepas kan jek .. cepat2 lari keluar pegi PERPUSTAKAAN ..HAHA!! nonsense la nak pergi library .. padahal berlari pergi kantin .. mana taknya .. takut AYAM habis la cikgu~~ ..HUHU ^^ .oh jumpa pulak JANAH , EMY,KAK MAS, CIK JAMIL n makcik2 kantin .. huhu .. dyorg la yang menyediakan makanan kitorg .. HAHA !! tp CIK JAMIL owner kantin ni gedik2 lah .. haha .. gatal .. dgn lelaki pulak tu .. nasib baik da kawin .. kalau tak dah kene label GAY  .. >.< ...tp baik lah jugak .. first2 dulu masa kenal dy bagi aku bebola la hot dog la .. FREE..bg air percuma .. skrg dah tak .. masa dy nak bagi tu .. aku tolak .. MALU doh ..hah ! lepas makan jek pegi koop .. apa lagi .. kacau la .. buat bising lah .. apa lah .. ketawa2 .. hah ! kadang2 kalau tunas bukak .. pergi beli kat situ .. komen jek aku ngn fitri dgn yus .. mahal lah apa lah .. tp beli jugak . haha .. ketawa2 lagi .. kacau dyorg berniaga .. HAHA ! masuk kelas ketawa jek .. HAHA..!!emmm .. tp tu dulu .. haish .. lepas ni tak da dah .. =( .. tapi paling best time aku jadi PA system ..siaraya ... seronok .. pasang mic laa .. tp yg tak best kene datang pagi2 sebab nak setting .. HAHA !! lepas tu kalau mic kat atas tak hidup dgn bangga aku naik pentas betulkan .. lalaala .. gila GLAMOUR !! pernah jugak aku kenakan pengetua dengan buat bunyi kat belakang .. tulah .. bila aku dah bosan .. HAHA . boleh dy tanya budak2 yang beratur tu bunyi ape .. padahal aku yg buat .. PADAN MUKA ! huh .. sekarang dah tak da lagi .. wooo .. semua jadi kenangan laaa ...

No comments:

Post a Comment