05 December 2012

HE loves him more.

In the name of Allah, the most Almighty and Merciful.

I've got a text message from my sister "cik, kau tak balik ke? Anak aku dah tak de"

I was sleeping that time and just woke up after the phone rang early at 9 o'clock. I was shocked after read the content of the message. Terus je aku call mak, mak dah kat hospital and my mom was crying. Then aku decide untuk balik rumah. Mak kata abg nak amek, tapi terus tukar plan aku balik sendiri naik bas. Sebab abg maybe tak sempat. So aku naik bas dari Perwira Residential ke air hitam pukul 11am. Sampai sana pukul 12.30pm terus naik bas ke segamat. Sampai segamat pukul 3 then tggu bas untuk ke rumah pukul 4. So aku sampai rumah dalam pukul 5.

It was so sad because I couldn't see my nephew. Aku teringin nak cium budak kecik tu. Tapi tak de rezeki. Dia dah di kebumikan. =( . Dia meninggal sebab disahkan organ failure to function. Aku tak nak cerita lebih lah kenapa jadi macam tu =( . Bila dengar mak cerita, dia sempat bukak mata tengok kakak aku, tengok mak aku. Agak lama juga dia buka mata sebelum pergi. Mesti comel kan =') .Then dia sempat menguap.huhu comelnyaa =( . Tapi nak buat mcm mana. Allah lebih sayangkan dia. Dia dah ada kat dalam syurga =). Tinggal tunggu ibu dia je...




Sangat sedih tengok gambar dia kat atas ni. Kene cucuk sana sini sampai lebam-lebam. Nak menangis aku tengok =( . Kalau dia boleh menangis, mesti dah lama dia menangis. Tapi sayang, dari masa dia lahir dia tak pernah menangis =( . Sedihnya acik tgk awak =( . Lama-lama badannya semakin kembung. Sampai hari terakhir dia hidup =( . Akhirnya dia meninggal pukul 9.05am pada hari ahad (2hb. 12. 2012)


Gambar selepas di kafankan.


Sempat hidup hanya 17hari sahaja sebelum meninggal dunia ='(

AL-Fatihah untuk MUHAMMAD AZFARISLAM MIQHEIL BIN MOHD AROFI...





2 comments:

  1. semoga family kau tabah weh, dia tunggu mak dia kat syurga, untung kakak kau ;)

    -syairah-

    ReplyDelete
  2. tengs for the support :) .aku just agak terkilan ;(

    ReplyDelete