07 July 2013

Ke Kebun

Assalamualaikum manusia maya :)

Hari ni tah ape mimpi aku bangun awal. eheh. Kantoi selalu bangun lambat =P

Bangun cuci muka then makan nasi goreng yang mak buat. Tiba-tiba tengah makan mak nak ke kebun. Jadi aku pon excited lah nak ikut. Sebab dah lama tak ke kebun. Lama jugak la sejak pokok getah dah ditebang. Sekarang ganti dengan kelapa sawit.

Mak naik moto dengan abah. Aku naik moto dengan akak aku. Vroom vroom =D

Tadaaa...pemandangannya. agak semak sikit. Actually semak banyak =D

Ada pokok tebu abah tanam. Kalau nak makan tebu,amik je kat kebun =P


Ni pokok nenas. Tapi belum ada buah lagi. hehe  


Anak pisang. Ni pucuk nya...


Jantung Pisang


Taraaa...Ni pisang nangka. Hmm muda lagi ni. huhu


Haa ni lah buah sawitnya. Ni kecik lagi. Kalau dh besar baru lah nampak biji-biji dia


Mak. Tengok ape ntah. haha


Yang ni embun pagi. Pukul 9 pon still ada embun lagi. =)


Ni bunga apa ntah. Aku saja je snap. Hobby aku kan =)


Semut Hitam. Mencari rezeki di pokok tebu =)


Nothing. Just pokok yang tumbuh meliar. ceh =P


Sky no limit. Sama juga seperti usaha kita untuk mencapai cita-cita. Takkan pernah berputus asa, Cewah bermadah pulak -.-



ok lah, tu je nak upload. Nak bgtahu yang aku ke kebun =P

1 comment: