03 August 2012

Stressness !

fuh2..tiup habuk kejap.hehe da lama tak update blog kan . dah bersawang ni. ehem. alaaa tak tahu lah nak mula mcm mana . da lama ni tak post . ok2 btw aku nak bg tahu yang aku dah resigned. yeah !! happy holiday world ! saje je kan isi masa lapang dengan bekerja . dapat lah aku shopping guna peluh aku . eh ? hasil titik peluh aku . hewhew.ok back to the title.aku stress sebabnya transkrip matriks aku tak dapat lagi. aku dah call kementerian matrikulasi,then dia suruh call matrik johor.dah call matrik johor aku call pejabat pos.hampa.cis!pejabat pos tu kata dia dah hantar semula kat kementerian.mcm tak bengang pulak kan aku.aku dah la puasa.haish!terpaksa kene tunggu lagi seminggu.perghh. punya lah penat aku rushing dari KL balik kampung semata-mata nak setle kan bende alah ni . last2 kene tunggu lagi seminggu. baik aku kerja kan . erghh ! macam mana aku nak apply biasiswa tu semua.stress sangat ! bye !

No comments:

Post a Comment